Re: problem z wolumenem dublowanych

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Sat, 23 Feb 2013 23:51:04 +0100

On Fri, 22 Feb 2013 06:50:57 -0800 (PST), MarkPunk
<markpunk_at_poczta.fm> wrote:

>system to Server 2003
>
>na dwóch dyskach twardych utworzony wolumen dublowany
>
>wszystko działało fajnie do dziś
>
>gdy startuję windowsa to dostaję BSOD Unmontable_boot_volume
Hm... 20.02 miałem dokładnie to samo na 2003. Może to zaprogramowane?
:D

Chkdsk pokazywał mi że na dysku jest nieodwracalny błąd. Po dobie
odpoczynku udało się uruchomić system (BSOD się nie pojawił) ale
system startował ponad godzinę a każda operacja w systemie trwała
niemiłosiernie długo - np automatyczne zainstalowanie sterowników do
pendrive - 20 minut.

Udało się w systemie tylko trochę poklikać bez celu (dane i tak w
międzyczasie z backupów przywróciłem). Dyski SCSI Ultra 320 spisuje na
straty.

WAM