Re: W8 - jak naprawić Javę?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 16 Feb 2013 23:07:59 +0100

W dniu 2013-02-15 19:58, Przemysław Ryk pisze:

> Tak na marginesie - Kolega w grafice / składzie siedzi? :)

W składzie dawno temu :-) Grafika owszem choć głównie WWW. Jednakże
zainfekowałem się fotografią :-)

> 2. Uruchomienie jako administrator "ColorMunki Photo Setup.exe"

Ja jako admin instalowałem więc nie pytał się.

> 3. Instalacja do domyślnego folderu "C:\Program Files
> (x86)\X-Rite\ColorMunki Photo"

Też.

> 4. Instalator wydarł się, że potrzebuje .NET Framework 3.5 i takowego
> zainstaluje.

Zgadza się.

> 5. Automatyczna instalacja X-Rite Device Manager 1.0

Tu skleroza mnie ogarnia lub pomroczność jasna :)

> 6. Instalacja ColorMunki Photo oraz .NET Framework. Przy .NET Framework
> sypnął błędem, dokończył instalację ColorMunki Photo.

U mnie pobrał i zainstalował.

> wygląda na to, że Java jest zainstalowana. Wejście na dowolną grę na
> www.kurnik.pl (jako gość - nie mam tam konta) też nie spowodowało żadnych
> komunikatów o błędzie. Przy użyciu Google Chrome problemy żadne nie
> wystąpiły.

A u mnie każda przeglądarka miała ten nieszczęsny komunikat na czerwony
:-( Po 20tym będę składał maszynę więc dokładnie, krok po kroku sprawdzę
gdzie się sypnie. Oby ...

> Testowa maszyna wirtualna z Windows 8 x64 nie ma u mnie w tej chwili żadnego
> antywirusa. Przy okazji - jest to anglojęzyczna wersja Pro.

P.S.
Nie wspominałem o tym lecz jakieś 2 miesiące wcześniej rozsypał mi się
dysk i wymieniałem go. Tak więc stosunkowo niedawno na tym samym
komputerze miałem ten sam zestaw softu w tych samych wersjach choć
kolejność instalowania zapewne inna była. Java jeszcze ciekawiej się
zachowała. Nie było błędów związanych z brakiem jakiejś klasy tak jak w
cześniej i tak jak obecnie na innej maszynie ale za to po starcie apletu
nie działała polska czcionka. Wpisywałem ą -> a, Ć -> c itd. Dysk padł,
wymiana, reinstalka i ... wszystko działa.

> Jeżeli jeszcze jakoś mogę pomóc - daj znać.

Dziękuję za mnóstwo czasu jaki poświęciłeś. Chciałem wyeliminować
przypadek "powszechnie znanej usterki" Javy. Musi to być problem lokalny
u mnie. Pozostaje mi więc dociekanie we własnym zakresie.

--
Pozdrawiam
Marek