Re: hibernacja żre prąd?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 15 Feb 2013 23:09:55 +0100

Dnia Fri, 15 Feb 2013 21:49:48 +0100, PM napisał(a):

> Te 2-3 dni to tylko wtedy kiedy odrazu przyznasz rację, nie zawadzając o
> punkt drugi, poddanię w wątpliwość jej argumentów powoduje dłuższego lub
> krótszego(min tydzień przy założeniu że niema pms'a) focha ;)

Optymista. Albo masz więcej szczęścia, niż ja. Na mnie nawet 5-cioletnia
kocica potrafi się tak sfochować, że cztery dni muszę wokół niej skakać na
paluszkach. ;D

> Przynajmniej masz tam doborowe towarzystwo :P

Skąd wiesz? Gwiazda nasza aż tak bardzo się swoim kil-file nie chwali. :D

> Pytanie z czyjej winy i kto wystąpił o rozwód :P

Kto wystąpił to nieistotne. Winny i tak będzie facet. ;D

[ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny.           ]
[                                                           (Romek Rumpel) ]