Re: hibernacja żre prąd?

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Fri, 15 Feb 2013 21:49:48 +0100

W dniu 2013-02-15 21:13, Przemysław Ryk napisał(a):

> Wykorzystać po 2-3 dniach? Znaczy się - popatrzysz sobie, jak opuchlizna
> spod oczu zejdzie? :D

Te 2-3 dni to tylko wtedy kiedy odrazu przyznasz rację, nie zawadzając o
punkt drugi, poddanię w wątpliwość jej argumentów powoduje dłuższego lub
krótszego(min tydzień przy założeniu że niema pms'a) focha ;)

> Swoją drogą - 2-3 dni… Szczęśliwiec. Mnie Animka wpakowała do KFa dobre parę
> lat temu. I dalej nie wypuściła. Buuuu… [1] ;D

Przynajmniej masz tam doborowe towarzystwo :P

> Ten kij, jak to kij, ma dwa końce. Z cytatów znalezionych na JoeMonster.org:
> „Kobieto! Chcesz się dowiedzieć, co twoje przyjaciółki NAPRAWDĘ sądzą o
> twoim mężu? Powiedz im, że się rozwodzicie…”

Pytanie z czyjej winy i kto wystąpił o rozwód :P

--
PM