Re: hibernacja żre prąd?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 15 Feb 2013 21:13:10 +0100

Dnia Thu, 14 Feb 2013 22:05:18 +0100, Anerys napisał(a):

> A..a..aaale, można dać do jakiejś z niższych kategorii :))) Żeby było tak
> niedzielnie, jako rozrywka, urozmaicenie wobec Tamtych :)) Można
> powiedzieć - tak na deser :))

Deser deserem, ale to jednak nie to samo. To jak wiesz - taka truskawka
zerwana prost z krzaka, który to krzak sypany był nie sztucznym nawozem, ale
obornikiem i w ogóle (choć ja akurat z Sosnowca, więc na rolnictwie to się
znam niczym świnia na lataniu, ale obżerać się świeżo rwanym truskawkami z
takowych upraw to miałem jeszcze okazję). :D

> (Do gry można wziąć pl.regionalne.warszawa, skąd spadłem, bo za dużo troli
> było, stamtąd można by trochę cytatów zaczerpnąć)

Odnośnie pl.regionalne.warszawa, to kto inny musiałby podsyłać cytaty. Ja w
Warszawie mieszkam jakieś dziesięć lat, w świecie okołokomputerowym siedzę
trochę dłużej. :D

Sobie tak myślałem, by z owej Złotej Księgi Cytatów z Animki zrobić pewną
bazę wiedzy. Tzn. problem, co się wydaje takiemu użyszkodnikowi, że jest
rozwiązaniem plus wypunktowanie błędów i podanie rozwiązania faktycznego,
sprawdzonego i działającego.

[ Doświadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą młodość i entuzjazm.          ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]