Re: hibernacja żre prąd?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 14 Feb 2013 12:27:49 +0100

Dnia Wed, 13 Feb 2013 23:23:43 +0100, PM napisał(a):

> No to chyba właśnie była amnestia, inaczej wpakowałaby Cię gdzieś
> głębiej, zwyzywała od debilków i strzeliła focha na następne 50 postów ;)

Wszystko przede mną. Kobieta to jednak zajadła istota, może i z czasem
wybaczy, ale nie zapomni nigdy. A ja się dodatkowo porwałem na gwieździsty
majestat i śmiałem kwestionować Wiedzę spływającą ze Źródła. ;D

> A tak przy okazji nie zdziwiłbym się jakby problem z hibernacją to była
> Animkowa karta graficzna(tak mi się coś przypomniało sprzed paru lat) ;)

Też kojarzę ten wątek. :) Cóż - chyba w końcu pozostanie uruchomić planowaną
Złotą Księgę Cytatów Animki. ;D

[ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!                    ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]