Re: hibernacja żre prąd?

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Wed, 13 Feb 2013 15:19:53 +0100

W dniu 2013-02-13 13:26, Przemysław Ryk napisał(a):

> Właśnie o to mi chodziło. :)

Ona chyba bardzo lubi wszelkie migracje, pamiętam jak kiedyś proponowała
żebym zmigrował do Visty jakieś 90 stacji +oczywiście upgrade serwera do
2k8, tylko dlatego że była jakaś drobna dyskoteka w sieci :P

> Może to i lepiej? :D

> Nie da się ukryć - Gwiazda mocno charakterystyczna jest. :D

Może lepiej że siedzi tutaj niż na durnych blogach, mordoksiążkach i
innych naszych szkapach ;)

PM