Re: [ ot ] film na iplex.pl (download + siła głosu)

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 13 Feb 2013 15:19:32 +0100

PM in news:kfg6ha$mup$1_at_node2.news.atman.pl
[.......................]
> Na lisku działa bez problemu, tylko musi być to kliknięte z zakładki bo z
> linku nie pójdzie(zabezpieczenie FF), wtedy ładnie pokazuje okienko
> zapisz.
> PM

spece od opery poradzili mi, zeby po prostu przeciagnac link na pasek
narzedziowy opery i bedzie pikna skryptozakladka.
Ale do licha ani na opera 11.01, ani na 11.64 to cudo U MNIE nie chce sie
przeciagnac, wiec dzialam tak, jak opisalem to w innym poscie - film sie
sciaga downloaderem, skoro juz adres filmu na serwerze udalo sie wydobyc.
Jeszcze sprawa konwersji *.viv do jakiegos jadalnego formatu, poczytam te
www, a jak beda klopoty - wowczas na videoaudio.pl :)