Re: [ot] udostepnienie b.duzego pliku

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sat, 09 Feb 2013 20:25:05 +0100

W dniu 08.02.2013 20:18, artiun pisze:

> A, chodzi Ci o to, że to 1GB jest wysyłane 1x, i na zakończenie
> wysyłania trzeba poczekać, aż do zakończenia wysyłki całości.

Też. Poza tym serwer odbierający lub program wysyłający może się
"zniecierpliwić" i przerwać wysyłanie. Krótkotrwała przerwa w połączeniu
też może być problemem jeśli serwer przechowywania plików nie ma opcji
wznawiania transmisji.

> Trzeba było zaznaczyć, że chodzi o czas wysyłania
> jednorazowo/nieprzerwanie 1GB. W tym sensie przerwy w udostępnianiu FTP
> nabierają jakiegoś znaczenia.

Podałem optymalne rozwiązanie dla udostępnienia 1GB danych dla jednej
lub dwóch osób.

> Właśnie X==1 albo X==2
> X to nie wymysł, to ilość odbiorców (X*1GB to suma, która zostanie

LICZBA jeśli już. Chyba że będziesz mierzył odbiorców na kilogramy lub
metry sześcienne.

> wysłana, pobrana przez odbiorcę/ów przez FTP)
> jw.

1*1=1

A nawet jeśli odbiorców będzie dwóch, to i tak mniej fatygi niż
dzielenie tego na kawałki i wysyłanie cienkim łączem na serwer
przechowujący pliki (które przecież też limitują prędkość przesyłania
dla darmowych użytkowników).

Dla pojedynczych adresatów własny prosty serwer FTP będzie jednak
najszybszy i najprostszy.