Re: W XP, HDD klon i login

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu, 07 Feb 2013 21:29:55 +0100

W dniu 2013-02-07 21:18, rs pisze:

> ale oczywiscie. juz sie nawet nie moglem doczekac, kiedy przestaniesz
> sie w tym watku odzywac. jednak ze smutkiem musze stwierdzic, ze nawet
> w tak, krotkim poscie potrafiles pobladzic.

A Ty wiesz skim się "spierałeś"... Coś Ci z rozpędu poleciało.
> to nie byl zaden spor. zeby sie z kims spierac,
masło maślane
trzeba widziec jakies
> rzeczowe argumenty. z mojej strony to byla jedynie korekta,
korekta/rzeczowe - obiektywny/subiektywny
twojego
> majaczenia, praktycznie w kazdym temacie, za jaki sie wziales,
Ballaty i romanse
> bog jedyny raczy wiedziec dlaczego.
To może idź do seminarium
rozumiem, ze przyjales to do
> wiadomosci, bo zabraklo ci, zeby sie do nich ustosunkowac.
Przecież do było, nie dotarło

> mogles napisac jednak, choc dziekuje, za to ze cie naprostowalem w paru
> kwestiach, ale chyba bym za duzo od ciebie wymagal.

DZiĘKUJĘ - starczy
> i jeszczejedna rada na zakonczenie.
Rady zostaw sobie
>jak juz uzywasz, to zapoznaj sie z tym, co to jest trol (ten usenetowy, nie ten np. z Tolkiena, czy
> mitologii). wtedy zrozumiesz dlaczego to ty nim jestes.
Troll, nie jest wymysłem Tolkiena :)
Ot i pokazałeś, że jesteś z historii obrazkowej (filmowej)

Ty już nic nie dodawaj.
Zapytam, tak jak Ty innych, nie rozumiesz EOT!!!!!!!!!!!

--
Artur
21:22