Re: [ot] info o włączonym CapsLocku

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 04 Feb 2013 13:53:48 +0100

Mam pytanie dotyczące sygnaturki. Czy uptime jaki się u Ciebie w niej
pojawia jest w jakiś specjalny sposób realizowany? Ja nie mam OE jak u
Ciebie w sygnaturce, używam Thunderbird'a. Znalazłem wczoraj rozszerzenie do
niego (Signature Switch), ma opcję wywołania skryptu przy starcie edycji
odpowiedzi/pisaniu mail'a na grupę lub indywidualnie. Jest on wywoływany
przy wejściu na okno tworzenia wiadomości. Wszystko ok, moja to próby jego
użycia.
Chcę osiągnąć coś takiego jak między czasy, tzn. czas rozpoczęcia odp. na
jakis post/mail i jego zakończenie. Czyli tego czego się spodziewam to
działanie skryptu powinno realizować: before i after.
Jaśniej to tak:
12:32..12:42
Czyli czas od otwarcia wiadomości do końca jej edycji (przed wysłaniem).
Ten dodatek daje mi taka możliwość, ale musiał bym robić to na 2x:
Pierwszy z automatu (to co teraz w sygnaturce), przed wysłaniem posta,
aktualizować ją ręcznie z kontekstowego menu (czyli skrypt czyta poprzednią
zawartość i wstawia tylko aktualny czas).
Nie znasz czegoś prostszego, i pozostaje to - jak i czym robisz u siebie uptime?
Tu (nie bawiłem się) pojawia się pytanie, czy czasem Hamster nie daje takiej
możliwości - chodzi mi o pełny automat.

--
Artur
13:43