Re: [ot] info o włączonym CapsLocku

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 04 Feb 2013 13:37:44 +0100

W dniu 2013-02-04 04:27, 1634Racine pisze:
> 1634Racine in news:510e5a38$0$1214$65785112_at_news.neostrada.pl
>

> tak bardzo z grubsza wiem "dlaczego" iKeyWorks zdycha po jakims czasie,
> przestaje pokazywac kolorem ikony w tray, ze c.lock włączony.
> Otoz program ma opcje takie:
>
> 1.
> "mam byc caly czas w tray i dac zmiana koloru ikony znak, ze c.lock
> włączony"
>
> 2.
> "bez stalego siedzenia w tray, pracujac w tle, po wlaczeniu c.locka pokazac
> sie w tray z
> alarmujacym kolorem ikony".

> [...]
Sprawdź to co podałem, i zobacz czy się nie zatka podczas używania - chodzi
o ikonkę w tray'u, ona właśnie przełączyć się powinna w momencie
przełączania CapsLock'a, ten napis przy kursorze myszy jest aktualizowany na
bieżąco (co 10ms) - musi, inaczej zostawał by sporo w tyle za szybko
poruszającą się myszą.

--
Artur
13:35