Re: RDP - okienko potwierdzenia rozlaczenia sesji

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 25 Jan 2013 15:04:58 +0100

W dniu 2013-01-25 13:54, Adam Koltowski pisze:
> Witam,
>
> Szukam sposobu na rozwiazanie pewnego problemu. Uzywajac RDP (zdalny
> pulpit), uzytkownicy lacza sie do serwera terminalowego. Na serwerze jest
> iobsluga bezczynnosci. Serwer rozlacza sesje po 30 minutach baku pracy i
> wylogowuje po 60. W momencie gdy sesja RDP jest rozlaczana przez serwer,
> klient RDP (mstsc.exe), nie zamyka sie lecz wisi wyswietlajac informacje, ze
> sesja jest rozlaczona. Szukam sposobu na ominiecie tego potwierdzenia tak
> aby mstsc.exe zostal zamkniety i zniknal z procesow.

Nie wiem, czy nie ma jakiś systemowych rozwiązań.
W sumie prosto to można zrobić z pomocą AutoIt.

a) oczekiwanie na okienko informujące o rozłączeniu (np. po klasie),
automatyczne kliknięcie buttona, zamknięcie mstsc.exe
lub
b) sprawdzanie ip, zamknięcie mstsc.exe jeśli brak odpowiedzi

Docelowo łatwo do tego dodać zamykanie po 10 min.