Re: [ot] przekierowanie portow - router,emule....

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu, 24 Jan 2013 14:16:32 +0100

OMSON in news:kdqvf0$4dm$2_at_usenet.news.interia.pl
> http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=20&topic_id=715&rm=show_
> topic
> http://www.noip.com
> Pzdr, OMSON

czy my sie dobrze rozumiemy... Ja dostaje ip, ktore po wylaczeniu routera
sie _nie_ zmienia. Tzn moze za trzy dni/tydzien/rok - zmieni sie w
zaleznosci od czasu dzierżawy jaki ma. A ja chce, by kazdorazowe wylaczenie
'z sily" routera, a potem wlaczenie - dawalo mi inne ip.
Chce miec to samo w vectrze, co zawsze mialem w orange/play/plus mobilnym:
kazdorazowe wyjscie z sieci i wejscie daje inne ip.
a Ty mi podajesz np. "noip" ktora to usluga pozwala wykonstruowac wlasnie
stale ip...