Re: Kupiłam (ale ja rozrzutna jestem !) Windows Media Center.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 23 Jan 2013 12:27:44 +0100

W dniu 2013-01-23 01:54, Animka pisze:
> Kupiłam (ale ja rozrzutna jestem !) Windows Media Center.
> Wywaliłam na to 45 zł plus jakies jeszcze obciążenie karty na 6,50 i
> Media Center zniknęły. To tak jakby mi to ktoś ukradł. PauPal czy
> Microsoft?

No faktycznie rozrzutna jesteś a także nie panujesz nad swoimi
preferencjami. Najpierw twierdzisz, że nie wejdziesz w W8, a po 2 dniach
od tego oświadczenia kupujesz go i instalujesz. Potem kupujesz Media
Center chociaż jest również dostępny za darmo do końca stycznia:

http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-8/feature-packs

Intrygujące są Twoje procesy myślowe :-D

--
Pozdrawiam
Marek