Re: Czym robić kopie bezpieczeństwa?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 01:48:08 +0100

W dniu 2013-01-16 01:36, nrtrt pisze:

> Potrafi w wersji SE.

Rewelka :-) To jest właśnie to czego potrzebowałem. Dopiero wersja Pro
spełnia moje oczekiwania. Kopiowanie wyłącznie przyrostowe, uruchamianie
na pierdylion różnych zdarzeń, trzymanie programowalną ilość wersji
wstecz określonych plików, tworzenie wielu planów nie kolidujących ze
sobÄ… nawet na tym samym zbiorze danych i wiele innych. W zasadzie zero
ograniczeń.

--
Pozdrawiam
Marek