Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: <profesor.fir_at_gmail.com>
Data: Fri, 28 Dec 2012 08:37:59 -0800 (PST)

W dniu piątek, 28 grudnia 2012 13:44:50 UTC+1 użytkownik G Nowak napisał:

> Nie mozesz uzyc klucza z netu, chocby zeby sprawdzic, czy da rade go
>
> uzyc w tym przypadku?

nie umiem szukac takich rzeczy - jest gdzies na stronce? :-( nie chce formatowac dysku
a samo odzyskiwanie danych przez skanowanie calosci moze trwac tak dlugo ze moze byc fizycznie niewykonalne (tysiac giga drobnicy to tysiac giga a jest to dysk na usb) (mysle ze mam za malo ramu by moc chocby wyswietlic liste wszystkich znalezionych plikow - chyba ze program jest jakos dobrze napisany; pozatym nie mam gdzie tego nagrac bo nie mam drugiego dysku) - toteż mimo wnerwienia przez kilka dni bede probowac roznych programow naprawczych z netu - moze cos odzyskaloby lokalnie/naprawilo wpisy, badz przynajmniej
udostepnilo jakis wygodny interfejs co wybiorczego skanowania tak bym mogl podawac obszary (najlepiej przegaladalbym kawalkami
po kilkaset MB ) Ciezka sprawa, az mnie leb rozbolal bo szkoda mi plikow i rozwały systemu - byl bardzo wygodny :-/