Re: W8 - dziwne zachowanie

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Fri, 28 Dec 2012 01:09:33 +0100

W dniu 2012-12-27 14:21, Marek pisze:
> Ciekawostka. Po ok 2 tygodniach nieobecności, w dniu dzisiejszym w/w
> bitmapa sama ustawiła się na taką jaką kiedyś zażądałem. Żadne
> aktualizacje od 23go grudnia nie instalowały się. Restartów wykonałem
> mnóstwo w ciągu tych 2 tygodni. Z tego widać, że Windows 8 ma bogate
> życie wewnętrzne.

U mnie ok. Wczoraj zainstalowałam (upgragowałam z Win7 do Win8). Nie
wiem czy 2 razy nie zapłacę, albo mogę mieć 2 Windowsy :-( Najpierw
Microsoft wystawił mi fakturę na 129 zł, a potem płaciłam kartą w PauPay
( napisali, że pobrali z karty 135 zł) . Z konta jeszcze nie zeszło, bo
nic nie widzę tylko wisi mi jakieś 145 zł. Micrsoft może przysłać
fakturę do zapłaty. Upgradowałam bardzo długo, wolno się instalowało.
Dane wydrukowałam i numer (key) też-sam się zainstalował. Szkoda mi było
na nośnik, teraz kombinuję jak tu zrobić samą instalkę (raczej na
czysto), a jest ona na Windows7.
Obraz systemu najpierw sobie zapiszÄ™ na oddzielnym dysku na USB.
Niedopracowane te okna Win8, nie podobają mi się, ale system działa
ok....chociaż ni diabła nie widzi Opery, tylko chrome (oprócz IE) mi
każe zainstalować. Nie widzi protokołów Opery o to mnie denerwuje.
Narazie IE 10 wywaliłam, bo sie pchało na afisz. Wywaliłam też te
wszystkie głupawe amerykańskie okienka i sklepy, bo mi na nerwy
działały. Na ekranie zostawiłam sobie tylko pulpit z wybraną przez
siebie tapetÄ….

--
animka