Re: Problem z instalką Windows ME

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Fri, 21 Dec 2012 12:09:40 +0100

Dnia Wed, 19 Dec 2012 14:48:46 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Jacuś, tak i nie. Zależy jaką instalke masz?.
> Możliwe, że Twoja, to Upgrade z Win98SE do WME.
>
> Zassane z sieci:
> Klucz instalacyjny Windows Me
> CD key Windows Me
> M6996 - JRFMF - WJRQQ - H4Q6Y - FQ893
> http://rosshaynes.com/windowsos.html

http://www.voila.pl/162/37fbn/?1
Jak widzisz, klucz który proponujesz nie pasuje do mojej instalki. Podobnie
jak ten z obudowy. Ciekawi mnie czy obrazek pochodzi z "prawdziwego"
instalatora ME czy z takiego bedącego upgradem do 98. Ja jak dotąd nigdy ME
nie instalowałem więc nie mogę tego ocenić, a płytka którą dysponuję leży u
mnie od tak dawna że nawet nie wiem skąd ją mam :)

--
Jacek