Re: Problem z instalką Windows ME

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed, 19 Dec 2012 14:48:46 +0100

In news:1t4mrf9ingwz9.64t1oxv349v0.dlg_at_40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmac_at_go2.pl> typed:

> Piotrze, najwyraźniej nabijasz się ze mnie. No cóż, tobie wolno :)
> Ale ja naprawdę wiem jak zainstalować ME. Problem jest taki że instalka
> pyta mnie o klucz a kiedy podaję ten ze stickera to stwierdza że klucz
> jest niewłaściwy. Już jaśniej rzec nie mogę, no chyba że zrobię zdjęcie
> okienka z owym komunikatem. A ty wciąż zdajesz się twierdzić że dowolna
> instalka ME ma przyjąć dowolny klucz od ME. Napisz to wprost i będziemy
> mieli punkt odniesienia :), potem zrobię zdjęcie i opublikuję i będę miał
> rzadką satysfakcję z zagięcia Piotra :)

Jacuś, tak i nie. Zależy jaką instalke masz?.
Możliwe, że Twoja, to Upgrade z Win98SE do WME.

Zassane z sieci:
Klucz instalacyjny Windows Me
CD key Windows Me
M6996 - JRFMF - WJRQQ - H4Q6Y - FQ893
http://rosshaynes.com/windowsos.html

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]