Re: Kreator PDF [OT:usenet]

Autor: <lricardo1978_at_gmail.com>
Data: Tue, 18 Dec 2012 01:58:30 -0800 (PST)

Przestrzegam przed PDF Architect, który zainstalowałem ostatnio w pakiecie z PDF Creator'em. Przyprawił mnie o niemały ból głowy związany z wypełnianiem dysku C: logami o gigantycznej objętości - ok. 500 MB dziennie! :] Pewnego pięknego dnia komputer przywitał mnie komunikatem - "Za mało miejsca na dysku C". W folderze "C:\Documents and Settings\user_name\Dane aplikacji\APP_NAME_NON_STRING\Logs" miałem ponad 6 GB w plikach typu: 2012.12.15_10.04.50_PID003416_HelperService.HTM lub 2012.12.15_10.04.59_PID003952_ConversionService.HTM
Okazało się, że procesy odpowiedzialne za tworzenie logów: HelperService.exe i ConversionService.exe były związane z aplikacją PDF Architect. Po odinstalowaniu PDF Architecta problem zniknął. Odpukać w niemalowane! :) Warto zaznaczyć, że aktywacja obu procesów była głęboko zaszyta w Rejestrze Windows (żadne tam klucze Run) czy wpisy widoczne z poziomu msconfig. Przestrzegam niniejszym przed tym softem! Póki co, zostawiłem sobie jeszcze PDF Creatora i ale będę sie mu bacznie przyglądał :)
Pozdrawiam grupowiczów i życzę wszystkim Wesołych Świąt oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku, o ile przeżyjemy koniec świata, rzecz jasna...