Re: Olbrzymie logi w "APP_NAME_NON_STRING" - co to za zwierzę?!

Autor: <lricardo1978_at_gmail.com>
Data: Tue, 18 Dec 2012 01:45:21 -0800 (PST)

Pozwolę sobie sam odpowiedzieć - może komuś przyda się moje doświadczenie... Wygląda na to, że namierzyłem gada :) Najpierw odinstalowałem Google Earth i co ciekawe, monstrualne logi były nadal tworzone ale ich objętość spadła o połowę - średnio 250 MB dziennie :] Szukałem więc dalej i okazało się, że oba procesy tworzące logi HelperService.exe i ConversionService.exe były uruchamiane przez PDF Architect, który zainstalowałem jako opcję w pakiecie z PDF Creator'em. Po odinstalowaniu PDF Architecta problem zniknął. Odpukać w niemalowane! :) Warto zaznaczyć, że aktywacja obu procesów była głęboko zaszyta w Rejestrze Windows (żadne tam klucze Run) czy wpisy widoczne z poziomu msconfig. Przestrzegam przed tym softem! Pozdrawiam grupowiczów i życzę Wesołych oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku, o ile przeżyjemy koniec świata, rzecz jasna...