Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: gawfron <gawfron_at_spamik.pl>
Data: Mon, 17 Dec 2012 17:30:00 +0100

W dniu 2012-12-17 12:28, Piotr B. (pb2004) pisze:

> To jest dopiero zamulacz. Poza tym nie jest to funkcjonalny zamiennik bo
> i tak programy działają z uprawnieniami administracyjnymi i przez to
> ochrona jaką zapewnia jest iluzoryczna.

> Jeśli rzeczywiście jest wolne te 2,3GiB to system i tak przecież nie
> odczytuje nic z pliku stron. Zysku z wyłączenia nie masz więc żadnego.

Patrząc po notkach zlotowinfo od lat - zazwyczaj psuje system
przyzwyczajeniami z XP, potem twierdzi że nie działa i XP jest lepszy.

Mnie do tej pory śnią się koszmary ;) po specjaliście, który znajomej
emerytce na lapa wbił xp (pirackiego oczywiście) wywalając legalną
Vistę. Takiej kaszany nie widziałem całe lata. Poczynając od tego, że
część sprzętu nie działa bo sterów było brak.