Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon, 17 Dec 2012 12:28:52 +0100

Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

>Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl> napisał w
>wiadomości news:kal9rk.72o.1_at_pb2004.pl...
>>

>ano sendo gdzie mamy odmienne zdanie
>uac leci off, na rzecz defence+ z comodo

To jest dopiero zamulacz. Poza tym nie jest to funkcjonalny zamiennik bo i
tak programy działają z uprawnieniami administracyjnymi i przez to ochrona
jaką zapewnia jest iluzoryczna.

>wyłączam lub pozwalam na jakiś minimalny swap by było mniej krzyków
>przy wolnym 2.3GB większość czasu, swap to nieporozumienie

Jeśli rzeczywiście jest wolne te 2,3GiB to system i tak przecież nie
odczytuje nic z pliku stron. Zysku z wyłączenia nie masz więc żadnego.

--
Piotr Borkowski