Re: Kreator PDF [OT:usenet]

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 23:40:26 +0100

U¿ytkownik "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Ja mam na to Avasta, który od niedawna ma stosown± wtyczkê tak¿e do Opery,
> to jest ikonka przypominaj±ca ikonkê zasiêgu GSM w starszych komórkach,
> jak

Ja mia³em Avasta i WOT. Teraz gdy zainstalowa³em jest Windows Defender to
nie wiem czy wracaæ do Avasta, by³ darmowy i szybki w porównaniu z innymi
antywirusami, ale spowalnia³ mi start systemu, Defender nie spowalnia startu
i chyba jest jeszcze szybszy przy wykonywaniu exeków.