Re: Kreator PDF [OT:usenet]

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 21:59:43 +0100

Użytkownik "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl> napisał w wiadomości
> news-archive.icm.edu.pl, tylko odczyt, ale niektóre ma sprzed 15 lat,
> tylko polskie grupy, bez binarek (o tym za chwilę).

Też tego używam do odczytu
Z darmowymi serwerami pewien problem bo kiedyś jeden przestał u mnie
działać, potem znalazłem news.interia.pl ale do wysyłania logowanie trwało
minutę, inne wymagają odwrotnego DNS, może nie będzie Ci to przeszkadzać ale
mnie wykluczało.
Wreszcie znalazłem news.atman.pl - nie wymaga logowania ani revDNS
Jakby nie działało to za małą opłatą można thecubenet (najlepiej z programem
pocztowym który inne czyta a przez inny wysyła), ale lepiej użyć atmana.
Co do pobieraczka - może kryć się pod inną nazwą - na przykład jest dobry
serwis www.dobreprogramy.pl/ a na nim żeruje wprowadzając w błąd
https://www.dobre-programy.pl/ - pobieraczek dla zmyłki używający https. Aby
odróżnić dobre strony od złych najlepiej zainstalować dodatek WOT dla
Firefoxa lub Chrome:
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/wot-safe-browsing-tool/
https://chrome.google.com/webstore/detail/wot/bhmmomiinigofkjcapegjjndpbikblnp?hl=pl
zaznaczający na czerwono niebezpieczne strony, czasem żółto gdy nie jest
pewny