Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: gawfron <gawfron_at_spamik.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 20:12:35 +0100

W dniu 2012-12-16 19:00, zlotowinfo pisze:

> a czy ja pamiętam, jakąś grę wymagającą odpaliłem
> wirtuala zminimalizowałem do 300MB
>
> a dość często miałem wogóle bez wirtualnej
> bo czemu mam zamulać system
>
> w końcu po coś mam 4GB ramu
> niestety siódemka marnuje moją pamięć

Ty po prostu nie masz pojęcia jak działa zarządzanie pamięcią w XP i 7.
Mnie również taki efekt przez lata używania 7 nie wystąpił, a odpalałem
duże gry z wirtualką w tle. Coś u siebie zepsułeś i przenosisz winę na
system. Generalnie jeśli szukamy systemu który 'marnuje' ram, to XP
pasuje do tego znacznie bardziej.