Re: W8 - jak zmusić system do otwierania okien na pierwszym planie?

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Mon, 10 Dec 2012 18:06:43 +0000

On 10/12/2012 14:39, Marek wrote:
> Witam,
>
> Ręce mi już opadają w kontakcie z W8. Dość często zdarza się, że system
> wyświetla okna dialogowe pod oknami, które je powołały do życia. Np. gdy
> mam dwa okna exploratora plików i nadpisuję jakiś plik pojawia się
> pytanie czy na pewno chcę to zrobić. To okno pojawia się nierzadko pod
> exploratorem. Nie widać go. Jedynie na pasku zadań miga na pomarańczowo
> ikonka. Chyba, że ma się włączone ukrywanie paska, to i tego nie widać.
>
> Ciekawsza rzecz z Outlookiem - przestałem mieć możliwość wysyłania maili
> [...]

Ja się bardzo staram... od ponand miesiąca używam "produkcyjnie"
w firmie, tj. na moim głównym komputerze... Myślałem, że to moje jakieś
fadaberie, ale nie ogarniam tego systemu.
Przymknąłem już oko na menu start (radzę sobię, jestem przecież "power
user"). PrzymknÄ…Å‚em oko na brak XPmode, czy brak wsparcia dla HyperV
(nie mam i3 i czy AMD), wrzuciłem VMWare.
PrzykmnÄ…Å‚em oko na dziwnie rozbudowany tryb awaryjny, czy kilka innych
cudów.
Przymknąłem oko na EOL dla wielu produktów, które używa.
W8 jest tragicznie niedopracowany, sprawia mi sporo psikusów. Poddaję
się, w przyszłym tygodniu wracam do Win7.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel