W8 - jak zmusić system do otwierania okien na pierwszym planie?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 10 Dec 2012 15:39:18 +0100

Witam,

Ręce mi już opadają w kontakcie z W8. Dość często zdarza się, że system
wyświetla okna dialogowe pod oknami, które je powołały do życia. Np. gdy
mam dwa okna exploratora plików i nadpisuję jakiś plik pojawia się
pytanie czy na pewno chcę to zrobić. To okno pojawia się nierzadko pod
exploratorem. Nie widać go. Jedynie na pasku zadań miga na pomarańczowo
ikonka. Chyba, że ma się włączone ukrywanie paska, to i tego nie widać.

Ciekawsza rzecz z Outlookiem - przestałem mieć możliwość wysyłania maili
z tego powodu. Pytanie o coś pojawiało mi się pod oknem wiadomości. Nie
było natomiast można przesunąć okna wiadomości aby odczytać dialog bo
ten dialog blokował wszelkie akcje na oknach Outlooka. Na pasku zadań
okno nie pojawiło się więc i tym sposobem nie można było przełączyć
kolejności okien. Musiałem w managerze zadań zamknąć Outlooka, otworzyć
niewysłaną wiadomość, zmniejszyć okno do rozmiarów znaczka pocztowego i
wysłać. Wtedy okno Outlooka nie przysłoniło komunikatu i mogłem zareagować.

Czy jest jakiś patent na zmuszenie W8 do zaniechania takich zachowań?