Re: Windows7, repair mode i przywrocenie mbr

Autor: mAro <whatlogin_at_gmail.com>
Data: Thu, 29 Nov 2012 03:19:38 -0800 (PST)

On 29 Lis, 02:19, Michal Kawecki <kkwi..._at_o2.px> wrote:
> Po usunięciu tej partycji to już nie jest problem z MBR, tylko z
> konfiguracją BCD. Naprawisz ją poleceniem bootrec /rebuildbcd.
> Jednak jeśli nie masz już dostępu ani do instalki ani do środowiska
> WinRE, to zrobisz to także spod Windows np. programikiem EasyBCD.
>
> BTW sprawdź, czy nie masz czasem folderu c:\Recovery na dysku (ukryty,
> systemowy). Jeśli tak, to dodaj do menu startowego polecenie
> uruchamiające środowisko naprawcze z dysku i pen nie będzie już Ci
> więcej potrzebny. Poczytaj o reagentc.exe.

Dziękuję Michał,

EasyBCD warto sprawdzić.

Nim odpowiedziałeś zrobiłem coś innego. Doszedłem do wniosku, że
instalacja nie startuje przez to, że bootowalnego pendriva z instalką
stworzyłem przez uniwersalne narzędzie do USB (windows download tool
odmawiał na WinXP dla Win7_64)
Żeby całej instalki nie generować, to skorzystałem z takiej opcji:
- wygenerowałem Create System Repair Disk z menu start (gwoli
ścisłości, ściągnąłem iso bo nie mam DVD w netbooku)
- utworzyłem pendriva na nowo korzystając z CMD stworzyłem partycję
ntfs i skopiowałem rzeczy z iso, no i dalej już poszło z Repair Mode.

W sumie zadziwia mnie MS czasami, takimi bajerami, że bez nagrywarki
płyt nic nie zrobisz normalnie. Nie przypominam sobie, żebym w 2012
chociaż raz miał w ręku płytę :D

Pozdrawiam i dzięki,
Whatlogin