Windows7, repair mode i przywrocenie mbr

Autor: mAro <whatlogin_at_gmail.com>
Data: Wed, 28 Nov 2012 08:20:22 -0800 (PST)

Witam,

Może pomożecie :)
Mam win7 na netbooku, którego tam zainstalowałem przez USB.

Wszystko śmiga, no i teraz staję przed potrzebą wywalenia gruba z mbr,
no i sprawa niby prosta. Wkładam pendriva z instalacją Win7 odpalam
Repair i bootrec.exe /fixboot
bootrec.exe /fixmbr i będzie działać.

Ale......po wywaleniu już partycji linuxa, system oczywiście nie
wstaje, a po włożeniu pendriva bootowalnego z Win7 - startuje normalny
zainstalowany win7 a nie instalacja.

Na innym kompie z XP pendrive odpala normalnie instalacje więc raczej
to nie problem pendrive.

Jak naprawić MBR z działającego win7 więc ?

Pozdrawiam,
Whatlogin