Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 27 Nov 2012 19:31:06 +0100

Dnia Sun, 25 Nov 2012 14:20:23 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie wiem, nie używam. Kiedyś próbowałem, ale coś mi się musiał
> nie podobać, bo dawno nie testowałem.

Nie, żeby jakoś genialny był - co to, to nie. Ale na razie mi się jakoś
sprawdza…

> A brakuje mi szczerze mówiąc dobrego kalendarza, z synchronizacją (bez
> chmury!!!) na kilka komputerów i różnych urządzeń mobilnych (idealnie:
> Android, Windows CE/Mobile, Windows Phone i Symbian).

Chodź na piwo - mam tą samą zagwozdkę niestety. :(

> Dlaczego? W zasadzie powinno wystarczyć skopiowanie pliku --
> chyba, że chciałeś połączyć dwie różne książki adresowe.

Miałem kilka książek stworzonych - niestety „geniusze” z Mozilla Foundation
nie wpadli na pomysł, że ktoś chce mieć kontakty pogrupowane. I to
niekoniecznie w listy wysyłkowe. Wobec czego mając tych kontaktów dobrze
ponad 250 skończyło się zakładaniem osobnych książek adresowych - na
zasadzie:
- Personal Address Book - jak było
- zleceniodawcy A - książka A
- zleceniodawcy B - książka B

Tyle tylko, że potem skopiowanie plików MAB do katalogu Thunderbirda
(postanowiłem w którymś momencie zacząć od czystego profilu i importować po
kolei pocztę i konfigurować różne ustawienia, gdyż podejrzewałem, że kolejne
aktualizacje przez parę lat już mogły w profilu nabruździć) wcale nie
powoduje, że Thunderbird je zobaczy. Dobra - to jeszcze strawię. Ale jakim
trzeba być (i tu znowu fragment nie nadający się do publikacji), by
Thunderbird nie potrafił zaimportować wskazanego pliku książki adresowej w
swoim własnym formacie - tego już nie rozumiem.

> W Androidzie jest dużo, ale chyba wszystkie są wspierane re-
> klamami. Autor zarabia na reklamach z "darmowej" aplikacji,
> a użytkownik i tak płaci, tylko nie jednokrotnie, a codzien-
> nie -- zużywając więcej energii elektrycznej, skracając czas
> pracy na zasilaniu bateryjnym, zużywając limity transferu in-
> ternetowego.

Jak ludziom mówię, że nie ma czegoś takiego, jak darmowy obiad, to się
często z oburzeniem spotykam. ;D

[ Sooner or later, everybody gets replaced.                                ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]