Re: Modyfikacja klawiatury "polski: programisty" o własne, dodatkowe znaki

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 01:41:28 +0100

> Nie rozumiem pytania. Ja np. muszę czasami napisać parę słów cyrylicą,
> czyli "wprowadzać znaki, których używam, a które nie są dostępne na
> normalnej klawiaturze Polski/programisty, więc muszę je wprowadzać
> w inny sposób". I co, mam tu wyrecytować cały русский алфавит?
> Sformułuj sensownie pytanie.

Podałem kilkanaście przykładów z których wyraźnie wynika, że nie chodziło mi o
alfabety konkretnych języków, ale o różne dodatkowe symbole (interpunkcyjne,
matematyczne itp.). Wiem, że jest ich tysiące, dlatego zapytałem jakich używacie
najczęściej, aby optymalnie zagospodarować te kilka klawiszy.

latet