Re: Modyfikacja klawiatury "polski: programisty" o własne, dodatkowe znaki

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 22:04:48 +0100

"Latet" napisał:

> Pozwolicie, że proproszę wszystkich zainteresowanych tematem,
> o podanie znaków, które używacie, a które nie są dostępne na
> nornalnej klawiaturze Polski/programisty, więc musicie je wprowadzać
> w inny sposób.

Nie rozumiem pytania. Ja np. muszę czasami napisać parę słów cyrylicą,
czyli "wprowadzać znaki, których używam, a które nie są dostępne na
normalnej klawiaturze Polski/programisty, więc muszę je wprowadzać
w inny sposób". I co, mam tu wyrecytować cały русский алфавит?
Sformułuj sensownie pytanie.

JoteR