Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 24 Nov 2012 14:57:42 +0100

Dnia Sat, 24 Nov 2012 14:36:56 +0100, Marek napisał(a):

> Nie mam tego już ale jeśli chcesz, to Ci przygotuję AVI i jakąś fotkę.
> To nie jest nic złożonego.

Gdyby Ci się chciało. :)

> W zwykłym programie DTP nie zobaczysz efektów nakładania takich farb.
> Przy zabawie z 3D sporo można dowiedzieć się jak to się dzieje, że dana
> scena wygląda mniej lub bardziej przekonująco. Co dzieje się w naszych
> głowach. Uczysz się dopracowywać detale. Fajna zabawa. :-)

Fajnie. Tylko masz taką scenę, patrzysz na wzornik z metalizowanymi farbami
i… ciekaw jestem, co wyjdzie. :)

> J/w :-) Zwykły program DTP tego nie zrobi. To czy powierzchnia jest
> lakierowana czy nie w/g naszego mózgu zależy od sposobu układania się
> odbić światła. Nie musimy wcale macać przedmiotu aby stwierdzić czy jest
> polakierowany. W skrócie: lakier matowy od błyszczącego różni się
> "szerokością" odblasku światła i jego intensywnością. Mat daje dużo
> szersze geometrycznie odbicie ale o mniejszej intensywności. Może to
> wystarczy do takiej prostej symulacji. Dodatkowo - w miejscu odblasku
> słabiej jest widoczne tło.
>
> Jeśli chcesz, to również i to mogę Ci zobrazować.

Jak wyżej - jeżeli Ci się chce. Tylko powiedz mi jedno - dasz radę w
programie 3D użyć określonej próbki koloru? Czyli np. któregoś z
metalizowanych Pantone'ów? Nie mam cholera akurat wzornika pod ręką - nad
czym ubolewam - bo bym Ci konkretną wartość podał. :(

[ Pomogę Ci… Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?!     ]
[                                                Król Julian, „Madagaskar” ]