Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 09:10:45 +0100

Dnia Sat, 24 Nov 2012 04:48:47 +0100, Jacek napisa艂(a):

> Dnia Fri, 23 Nov 2012 18:11:28 +0100, Andrzej Libiszewski napisa艂(a):

> Jak si臋 ma serwis, to mo偶na nazwa膰 to sportem.

1. Wiesz, wystarczy dobra膰 odopowiednio du偶膮 pr贸bk臋 i rzeczywi艣cie bez
problemu da si臋 znale藕膰 przyk艂ad, 偶e system nie zniesie modyfikacji. To nic
nowego, ale jako dow贸d na to 偶e Windows nie potrafi si臋 podnie艣膰 po takim
procesie sprawdza si臋 s艂abo.

2. Je艣li prowadzisz serwis komercyjnie, to wybacz i popraw mnie, je艣li si臋
myl臋: najpopularniejsza licencja OEM nie przewiduje zdaje si臋 wymiany p艂yt
g艂贸wnych poza sytuacjami zwi膮zanymi z naprawami? A po wymianie p艂yty na
偶yczenie to chyba nale偶y kupi膰 now膮 licencj臋 i system zainstalowa膰
ponownie?

3. Pisz膮c o wielokrotnych modyfikacjach mia艂em na my艣li proces w kt贸rym
JEDNA instalacja systemu znosi po kolei kilka wymian podstawowych
komponent贸w, a nie kilkana艣cie czy kilkadziesi膮t przypadk贸w modyfikacji
gdzie zmieniany jest TYLKO RAZ g艂贸wny element.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem