Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri, 23 Nov 2012 19:41:32 +0100

W dniu 2012-11-23 14:03, Q pisze:

> Jak Windows nie widzi dysku, przez tryb AHCI czy RAID,
> to nie sformatujesz go i tak bylo na kazdym windowsie.

No coś Ty. Usunąłem partycje za pośrednictwem innego komputera i poszło.
Poprzednio zdarzyło mi się, że po chyba 2 latach eksploatacji W7
rozleciał mi się bezpośrednio po jakiejś aktualizacji. Nawet
przywracanie nie pomagało. Włożyłem więc płytę, wystartowałem z niej
instalatora i zyskałem dostęp do narzędzi dyskowych. Mogłem usuwać
partycje, formatować bez problemu. AHCI był włączony.

Jeśli system nie widział dysku wskutek przełączenia trybu, to instalator
W7 bez problemu go widział - nie tak jak W8, który udostępnił mi
narzędzia dyskowe tylko przy czystym dysku.