Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 23 Nov 2012 00:27:28 +0100

Użytkownik "Marek" <precz_at_spamowi.com> napisał w wiadomości
>...Teraz zastanawiam się nad tym czy gdybym nie miał drugiego komputera, to
>musiałbym kupić nowy dysk lub ganiać do serwisu aby móc zreinstalować
>system?

Niedługo spierdzieć się nie będzie można, bo system nie wstanie. Z
rozrzewnieniem wspominam czasy, że gdy mi pyknęła płyta główna... zaczęła
coraz bardziej kuleć, aż wreszcie nie wstała w ogóle. Awaryjnie przeniosłem
się z Pentium 100 MHz, na 486DX2-66, pamięci też chyba ubyło ze 128 do 48
OIDP. System pięknie wstał, choć bebechy, bios, były inne, tylko dysk był
ten sam, jedna chyba rzecz (prócz dysku) była wspólna, nie pamiętam co...
Wystarczyło poinstalować stery i jakiś czas podziałało, aż nabyłem nową
płytę. Nie był to W9x, tylko NT4. Nie potrzeba było żadnych kombinacji
alpejskich, a jedynym istotnym skutkiem przesiadki było naturalne
spowolnienie całości, ale na stabilności nie stracił. Dzisiaj nierealne...