Re: Usypianie dysku w netbooku - czy ma sens?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu, 22 Nov 2012 00:15:22 +0100

> Już przestańcie z tą poprawnością polityczną. Zostawmy to politykom. Temat
> ma prawo migrować w dowolnym kierunku.

No wiec niech migruje na odpowiednia grupe ;)

> Walcie prosto z mostu. Linuxa na oczy nie widziałem.

Jak ja to widze:
- kup Onyx Boox, Kindle, Kobo, co tam na grupie czytnikow poleca
  i ciesz sie czytaniem tego, co lubisz w IMHO najwygodniejszy sposob
- kup SSD i w upragnionej ciszy dalej czytaj z ekranu netbooka
  ze wszystkimi zaletami i wadami tego rozwiazania
- kup karte pamieci, zainstaluj na niej jakas fajna dystrubucje linuksa
  i odnajdz radosc w czytaniu man'ow, forow, dokumentacji i chinskich
  ciasteczek z wrozba, bo nim wszystko bedzie dzialac zgodnie z Twoja
  wola nie bedziesz mial czasu na czytanie tego, co czytales dotychczas...
;)

pozdrawiam,
Vituniu.