Re: Windows 8 - upgrade czy OEM?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 21 Nov 2012 23:10:31 +0100

Dnia Wed, 21 Nov 2012 22:08:31 +0100, artiun napisał(a):

> które odpowiadają?

Każdy.

> kiedyś szukałem listy serwerów, google podawało stare i nie aktualne.Jak
> możesz to b. bym prosił o pliki .hst z katalogu/foldeu hamstera.

U mnie w folderze Hamstera plik Server.hst ma zawartość:
---- początek ----
news.amu.edu.pl,nntp
news.atman.pl,nntp
news.home.net.pl,nntp
news.icm.edu.pl,nntp
news.icp.pl,nntp
news.interia.pl,nntp
news.mozilla.org,nntp
news.neostrada.pl,nntp
news.task.gda.pl,nntp
news.wit.edu.pl,nntp
---- koniec ----

news.amu.edu.pl i news.task.gda.pl mam ustawiony jako read-only. Postaw
piwo, ale nie wiem skąd się to wzięło. :)

Co do innych:
- news.home.net.pl - mam tam konto e-mail, więc dostęp do serwera jest
- news.icp.pl - kiedyś założyłem konto, bez specjalnych problemów,
zalogowałem Hamstera po NNTP i działa;
- news.interia.pl - wymaga logowania via konto pocztowe na Interii
- news.neostrada.pl - z tego co czytałem dopuszcza ruch odczyt i wysyłanie
dla ludzi z Polski. O szczegóły zerknij na grupy pl.news.admin i
pl.news.czytniki
- news.wit.edu.pl - trafiłem na informację chyba na pl.news.czytniki, że
wpuszcza, to dodałem do Hamsterkowej listy.

Patrząc po Twoim NNTP-Posting-Host - nadajesz z puli TP S.A. Ja korzystam z
łącza od UPC. Czy Cię wpuszczą te serwery, których adresy podałem - tego nie
wiem.

[ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out,       ]
[ you can still fall back down in an instant.                  (Max Payne) ]