Re: Windows 8 - upgrade czy OEM?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 21 Nov 2012 10:35:12 +0100

Dnia Tue, 20 Nov 2012 22:54:36 +0100, Leon Mazurek (inny) napisał(a):

> A poważnie, to nie chce mi się wierzyć, że trzeba mieć działający stary
> system, aby zainstalować nowy, nawet jako upgrade.

Nie wiem co zescie sie tak uparli wmawiac mi, ze nie wiem co widzialem.
Podczas aktywacji system nie chcial przyjac klucza twierdzac, ze to klucz do
upgradu a nie czystej instalacji. Nie tylko mnie to spotkalo:

http://answers.pubarticles.com/64596,windows-8-pro-activation-problem-key-not-accepted-1351398642.html

btw podane tam sposoby na "oszukanie" systemu aktywacyjnego takze i u mnie
sie sprawdzily (za rada supportu). Zatem DA SIE zainstalowac na czysto, ale
nie jest to takie oczywiste i nieco wbrew intencjom microsoftu.

--
pozdro
R.e.m.e.K