Re: Windows 8 - upgrade czy OEM?

Autor: Leon Mazurek (inny) <mazurek.leon_at_gmial.bez-spamu.com>
Data: Tue, 20 Nov 2012 22:54:36 +0100

W dniu 2012-11-20 08:40, R.e.m.e.K pisze:

> Zasadniczo nie zabieram glosu, gdy nie wiem o czym mowie.

> Miales widac wiecej szczescia, a moze juz cos poprawili, ja z tym walczylem
> w zeszlym miesiacu.

Celowo wykupiłem upgrade bez nośnika - miało być tanio.
Pobierałem obraz chyba ze 4 razy i za każdym razem wywalał się na
początku czystej instalacji - zawsze ten sam błąd. Po 2 dniach ponowiłem
próbę pobrania obrazu i wtedy pobrało się tak, że instaluje się jak
należy - zero problemów.
Ja Wam mówię, że MS chciał mnie naciągnąć na zakup nośnika, ale
zrozumiał, że nie wygra i odpuścił ;-)

A poważnie, to nie chce mi się wierzyć, że trzeba mieć działający stary
system, aby zainstalować nowy, nawet jako upgrade.

A swoją drogą, zna ktoś miejsce leżenia licencji na poszczególne wersje
W8, żeby sobie poczytać przed zakupem?
Wszyscy rozpisują się o zmianach w licencji OEM, ale całej nie widziałem.

Leo