Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 20 Nov 2012 00:20:28 +0100

Dnia Mon, 19 Nov 2012 17:50:24 +0100, Marek napisał(a):

> aaahaa... czyli sugerujesz, że i jego stosowanie mogło coś psuć? To nie
> to z pewnością bo co z resztą komputerów? Każda osoba w biurze
> doświadcza identycznego zmulenia XP ale tylko ja stosowałem Registy
> Mechanic. Faktem jest, że im mniej aplikacji tym wolniej degradacja
> postępuje. Rekordziści nawet rok bez reinstalki dawali radę. Ja
> maksymalnie 6 miesięcy, ale i po 4 mi się zdarzało reanimować system.

Ludzie - co Wy robicie? U mnie Vista 24/7/365 dociągnęła czterech lat.
Reinstalka w sumie tak naprawdę nie była potrzebna - to nie system był
trafiony, ale karta graficzna powodowała, że się sterownik wysypywał tak
dokumentnie, że cały system za sobą ciągnął. :(

[ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
[ śmiać.                                                 (demotywatory.pl) ]