Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 19 Nov 2012 22:34:30 +0100

W dniu 2012-11-19 21:34, artiun pisze:

> Dziękuję, poważnie. Ładnie pokazałeś o co Ci chodzi. Mojego zdania i tak
> nie zmienisz :) Bowiem tylko w próżni nie słychać nic

Próbowałeś tam słuchać? :-D
A teraz ja na poważnie. W tej obudowie słyszę tylko lekki szumek
powietrza od dużego, wolnoobrotowego wiatraka z tyłu obudowy. Nawet
procesor nie wymaga wymuszonego chłodzenia (z wyjątkiem chwil gdy coś
intensywnie przelicza - wtedy włącza się na kilka sekund dodatkowe
chłodzenie). Karta graficzna jest bez wentylatora. Te dwa dyski, które
być może widziałeś (pokazywałem w linku) są dodatkowymi więc wyłączają
się po chyba 30 min. nieużywania. Słychać tylko jak startują przy próbie
dostępu. I żadnych innych odgłosów ... cisza :-)

> (prędkość dźiwięku
> = 0). A wojny gwiezdne (choćby najnowsze Sar Wars'y) między bajki można
> włożyć :) mam nadzieję, że EOT?

Tak, EOT. Dosyć już wymęczyliśmy tą grupę :-)