Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun, 18 Nov 2012 00:11:09 +0100

> Hmm... nie używam SMART Tools. Czy RAID0 nie będzie przeszkadzał? Trochę się
> boję tego typu narzędzi, że za ich pomocą rozwalę sobie dane itp.

Nie wiem jak to jest przy RAID0, ale przy normalnych "pojedynczych" dyskach
odpalenia Crystal Disc Info, czy nawet HDD Tune zaszkodzić raczej nie może.

> W każdym razie dokładnie ten sam dysk umieszczony w kieszeni (widać ją na
> samej górze fotki) prawie parzy w dłonie. Zainstalowany w obudowie ma ledwie
> wyczuwalne ciepło. Czy taki test wystarczy? :-)

Mi nie, bo mnie akurat interesoała różnica między danymi SMART a wskazaniami
takiego czujnika zewnętrznego (często spotykałem się z zaniżonymi wartościami w
SMART).

latet