Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 18 Nov 2012 00:11:13 +0100

W dniu 2012-11-17 23:54, artiun pisze:

> udowodniłeś swoją niekompetencję w tym temacie :) zzzzzz mojego nosa
> wyszedł tylko szum.
> Nie wpiszÄ™ Ciebie do KF, doucz siÄ™.

No to może rozwiniesz wątek jak kultura nakazuje?

Komentowane przeze mnie wyrażenie kolegi, że "...oddaje ciepło całej
obudowie a i tak potrafi być mocno gorący" nie wymaga specjalistycznej
kompetencji aby wiedzieć co znaczy "gorący"?

Też nie jest odkrywcze, że guma nie przewodzi ciepła tak dobrze jak
metal. Chyba nie widziałeś nigdzie radiatorów gumowych?

Czego się tu douczać?