Re: aktualizacja Framework

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 23:35:32 +0100

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:50a7a6ae$0$26694$65785112_at_news.neostrada.pl...
> In news:k85aoj$7h8$1_at_news.task.gda.pl,
> *Andrzej* <asad10_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> typed:
>

> Użyj tego narzędzia:
> http://support.microsoft.com/kb/2698555

Piotrze, nie kombinowałbym. Przesiedziałem jeden wieczór, potestowałem to i
owo (NB. rada z M$ była do dupy, nic nie pomogła), stwierdziłem, że poprawka
928416 nie instaluje się, bo główna trójka instaluje od razu już nowszy
pakiet językowy, poprawka ta jest więc bezprzedmiotowa, a M$ przegapił
prostą rzecz - wykrywać ten fakt i nie oferować więcej tej poprawki.
Po prostu, przy zadaniu aktualizacji, należy zaznaczyć "nie pobieraj", czy
jak to jest, zniknie z listy, święty spokój będzie...