Re: Pytanie o "zasady buforowania zapisu" Windows7

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 23:18:24 +0100

artiun <artiun_at_spam.wp.pl> napisał(a):
> To dlaczego nie odniesiesz się do wypowiedzi, a czepiasz się dygresji?

Jak uważam, że wypowiedź nie wymaga komentarza, to nie komentuję. Dygresji
ani niczego innego się nikt nie czepiał. Nawiązałem do niej, bo po pierwsze
wcale na dygresję nie wyglądała, a po drugie wziąłem ją, najwyraźniej
błędnie, za nawiązanie do mojego wcześniejszego posta.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/