SkyDrive - logowanie

Autor: sz. <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 16 Nov 2012 19:49:49 +0100

Mam zapytanie do korzystających ze SkyDrive pod Win7 poprzez aplikację
instalowaną w systemie.

Czy macie taki problem, że po instalacji klienta SkyDrive i zaznaczeniu w
opcjach uruchamiania usługi wraz ze startem systemu, podczas kolejnego
uruchamiania systemu za każdym razem pojawia mi się okno logowania Konto
Microsoft. Strasznie to wkurza.

Czy jest jakaś opcja aby SkyDrive zapamiętywał dane logowania (coś takiego
najlepiej jak logowanie do Live Messengera lub Live Mesha)???

Czy to okno logowania nie jest przypadkiem wyswietlane w HTML??? Może gdzieś
przyblokować jakieś cookies (generowane przez IE, bo chyba jego mechanizmy
renderują zawartość okienka logowania - proszę mnie wyprowadzić z błędu
jesli się mylę).

sz.