Re: Instalowanie Win8 64-bit na dysku GPT

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri, 16 Nov 2012 19:33:54 +0100

> Jak dla mnie odpowiedź jest jednoznaczna:

A jak rozumiesz w tym
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/gg463525.aspx
dokumencie to zdanie:

"Systems that support UEFI require that boot partition must reside on a GPT
disk.

Bo ja to rozumiem tak, że pecet z płytą głowną typu UEFI nie może odpalić
Windows XP (ponieważ Win XP nie może odpalać z partycji GPT, a taka płyta główna
wymaga bootowania z GPT).

Dzięki,

latet